RETAIL & FMCG CONGRESS 2021 – Poland & CEE 2021 – [Innovations, Inspirations, Insights] – SPRING EDITION

15-16 CZERWCA 2021

DZIEŃ I, WIOSNA 2021

SESJA INAUGURACYJNA

09:30 – 09:40 Powitanie gości

09:40 – 10:35 DEBATA: Agile Retail. Nowa rzeczywistość w handlu detalicznym
10:35 – 10:55 Rynek FMCG AD 2021 – scenariusze na przyszłość
10:55 – 11:15 Nastroje polskich konsumentów
11:15 – 11:30 Nowa normalność, nowe formaty handlowe, nowe szanse
11:30 – 11:45 E-grocery. Handel wykorzystał szansę?
11:45 – 12:30 DEBATA: Zero waste retail. Zrównoważony handel przyszłości

12:30 – 12:40 PRZERWA

12:40 – 13:00 Sieć handlowa - osobiste wnioski z kryzysu
13:00 – 13:20 Sieć handlowa - osobiste wnioski z kryzysu
13:20 – 13:40 Dystrybutor - osobiste wnioski z kryzysu
13:40 – 14:00 Operator e-grocery - osobiste wnioski z kryzysu
14:00 – 14:40 DEBATA: Sklepy przyszłości. Pandemia i nowe technologie zmieniają placówki handlowe

14:40 – 14:50 PRZERWA

14:50 – 15:30 DEBATA: Strategie krajowych sieci handlowych w czasie kryzysu
15:30 – 15:50 Podatki i opłaty, czyli kondycja i perspektywy sektora detalicznego
15:50 – 16:30 DEBATA: Franczyza 4.0. Nowe rzeczywistość, nowe wyzwania

Blok tematyczny: ŁAŃCUCH DOSTAW I RYNEK E-COMMERCE

12:40 – 13:00 Zielony i cyfrowy łańcuch dostaw przyszłości
13:00 – 13:20 Win-win game. Współpraca z lokalnymi firmami w łańcuchu dostaw
13:20 – 14:40 DEBATA: Rynek e-grocery w Polsce widzę wielki i dumny

14:40 – 14:50 PRZERWA

14:50 – 15:30 DEBATA: Łańcuch dostaw skoncentrowany na konsumencie
15:30 – 15:50 Umarły zakupy! Niech żyją dostawy. Rynek delivery w Polsce
15:50 – 16:10 Hybrid shops. Sklep przyszłości jako lokalne fulfillment center
16:10 – 16:30 Czas maszyn. Automaty do odbioru i nadawania przesyłek zmieniają zasady gry

 

DZIEŃ II, WIOSNA 2021

Sala Główna

09:30 – 09:40 Powitanie gości
09:40 – 10:35 DEBATA: Nowy konsument
10:35 – 10:55 Gateway to growth. Nowa rzeczywistość, nowe trendy, nowe możliwości
10:55 – 11:15 Pandemia modyfikuje „geny zakupowe” konsumentów
11:15 – 11:30 Lojalność w czasach zarazy
11:30 – 11:45 Koszyk zakupowy
11:45 – 12:30 DEBATA: Big data in retail. Zrozumieć konsumenta

12:30 – 12:40 PRZERWA

12:40 – 13:00 Producent - osobiste wnioski z kryzysu
13:00 – 13:20 Producent - osobiste wnioski z kryzysu
13:20 – 13:40 Producent - osobiste wnioski z kryzysu
13:40 – 14:00 Dostawca sprzętu - osobiste wnioski z kryzysu
14:00 – 14:40 DEBATA: Firmy FMCG znalazły odpowiedź na pandemię i zmiany konsumenckie

14:40 – 14:50 PRZERWA

14:50 – 15:30 DEBATA: Strategie rozwoju na nowe czasy
15:30 – 15:50 Przyszłość i rola małego formatu w handlu detalicznym
15:50 – 16:10 Transformacja kluczowych formatów handlowych. Dlaczego wracają hard dyskonty?
16:10 – 16:30 Kluczowe trendy w sektorze FMCG AD 2021

Blok tematyczny: NOWE TECHNOLOGIE I PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWE

12:40 – 13:00 Mobile – brama do nowego handlu
13:00 – 13:20 Personalizacja! Odpowiedź na każde pytanie?
13:20 – 13:40 Automatyzacja. Inteligentna półka. Inteligentny sklep. Inteligentna firma
13:40 – 14:00 FoodnTech. Przyszłość to rośliny
14:00 – 14:40 DEBATA: Technologie w handlu. Wygoda i bezpieczeństwo

14:40 – 14:50 PRZERWA

14:50 – 15:30 DEBATA: Płatności bezgotówkowe. Pandemia akceleratorem zmian
15:30 – 15:50 Handel w chmurze. Czas cyfrowej transformacji i szybkich innowacji
15:50 – 16:10 Digital signage. Nowy poziom interakcji z konsumentami
16:10 – 16:30 Scan & Go – przyszłość zakupów jest w smartfonie