PROGRAM RETAIL & FMCG CONGRESS 2021 – Poland & CEE 2021 – [Innovations, Inspirations, Insights] – SPRING EDITION*

15-16 CZERWCA 2021

Szanowni Goście! Dostęp do platformy zostanie przesłany w poniedziałek 14.06.2021

15.06.2021, DZIEŃ I, WIOSNA 2021

Sala Główna

09:30 – 09:40 Powitanie gości

09:40 – 10:00 Rynek FMCG AD 2021 – scenariusze na przyszłość

  • Beata Kaczorek, Consumer and Shopper Insights Director, Central and East Europe, NielsenIQ
  • Marcin Cyganiak, Commercial Director, NielsenIQ


10:00 – 11:00 DEBATA: Agile Retail. Nowa rzeczywistość w handlu detalicznym

  • Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep Spar
  • Pedro Martinho, członek zarządu Grupa Eurocash
  • Robert Wawro, dyrektor operacyjny, Członek Zarządu Grupa Maspex Grupa Maspex
  • Karolina Zajdel-Pawlak, Dyrektor Zarządzająca NielsenIQ
  • Dr Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający, Żabka Polska
  • Arkadiusz Gęsicki, Lider EY-Parthenon w Polsce i Krajach Bałtyckich, ekspert Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich

11:00 – 11:20 Nowa rzeczywistość. Wpływ pandemii na obecne i przyszłe zachowania konsumentów

  • Grzegorz Przytuła, Associate Partner EY-Parthenon, ekspert Sektora Handlu i Produktów Konsumenckich EY

11:20 – 11:40 Zrównoważona konsumpcja. Jak zmieniały się zachowania konsumenckie w trakcie pandemii?

  • Marek Borowski, Prezes Zarządu, Federacja Polskich Banków Żywności


11:40 – 12:30 DEBATA: Zero waste retail. Zrównoważony handel przyszłości

  • Patrycja Sass-Staniszewska, prezes, Izba Gospodarki Elektronicznej
  • Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności
  • Maciej Tylkowski, członek zarządu Lidl Polska
  • Anna Kurnatowska, Country Manager at Too Good To Go Poland
  • Agnieszka Górnicka, Prezes, Inquiry
  • Rafał Rudzki, ESG Director, Żabka Polska
  • Marek Borowski, prezes zarządu, Federacja Polskich Banków Żywności

12:30 – 13:00 PRZERWA

13:00 – 13:20 Jak pandemia zmieniła firmę Żabka Polska i rynek sklepów convenience? wywiad z dr. Adamem Manikowskim Wiceprezesem Zarządu i Dyrektorem Zarządzającym Żabka Polska

  • Adam Manikowski – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska

13:20 – 13:40 Grupa Eurocash - osobiste wnioski z kryzysu

  • Pedro Martinho, członek zarządu, Grupa Eurocash


13:40 – 14:00 E-grocery. Handel wykorzystał szansę?

  • Witold Ferenc, Prezes Zarządu, Open App


14:00 – 14:40 DEBATA: Sklepy przyszłości. Pandemia i nowe technologie zmieniają placówki handlowe

  • Wojciech Wieroński, dyrektor zarządzający ds. finansów, Członek Zarządu, MediaMarktSaturn Polska
  • Joanna Weronika Bielecka, dyrektor ds. rozwoju sieci Vollmart
  • Damien de Maisonneuve, dyrektor marki, dyrekcja innowacji Auchan Retail Polska
  • Michał Opacki, Dyrektor Inkubatora Biznesu, Żabka Polska
  • Arkadiusz Radtkowski, General Manager, Surge Cloud

14:40 – 14:50 PRZERWA


14:50 – 15:30 DEBATA: Strategie krajowych sieci handlowych w czasie kryzysu

  • Michał Sadecki, prezes zarządu Polska Grupa Supermarketów
  • Sylwia Olechno, dyrektor generalna, Grupy Chorten
  • Robert Rękas, Prezes Zarządu Lewiatan Holding S.A.
  • Ryszard Jaśkowski, prezes, KZRSS Społem


15:30 – 16:30 DEBATA: Franczyza 4.0. Nowa rzeczywistość, nowe wyzwania

  • Paweł Tracz, prezes, Polskie Stowarzyszenie Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców, franczyzobiorca sieci Żabka Polska
  • Sylwia Kuca, Senior Associate, Adwokat, Praktyka Prawa Spółek Fuzji i Przejęć, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
  • Bartłomiej Tarłowski, Kierownik Działu Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców, ITM Polska
  • Adrian Mochocki CRM & Digital Director at Grupa Eurocash
  • Krzysztof Łagowski, dyrektor ds. sklepów convenience, Carrefour Polska

Blok tematyczny: ŁAŃCUCH DOSTAW I RYNEK E-COMMERCE

12:40 – 13:00 Win-win game. Współpraca z lokalnymi firmami w łańcuchu dostaw

  • Konrad Góralik, dyrektor Pionu Zakupu Artykuły Spożywcze, Kaufland Polska

13:00 – 13:20 Jak elektroniczne etykiety zmieniają obraz współczesnego retailu wpływając jednocześnie na łańcuch dostaw?

  • Aleksander Suski, Regionalny Manager ds. Sprzedaży, Dasoft

13:20 – 13:40 Nextperience. Współcześni klienci e-commerce

  • Paweł Cichoń, Dyrektor ds. innowacji IT, NADZISIAJ.COM
  • Mateusz Wiślański, Engineering manager, NADZISIAJ.COM

13:40 – 14:40 DEBATA: Rynek e-grocery w Polsce widzę wielki i dumny

  • Andrius Mikalauskas, CEO Barbora w Polsce
  • Carlos Silvan, general manager Glovo
  • Łukasz Kuczkowski, Head of eCommerce Poland and East Europe, Unilever
  • Jacek Palec, Prezes Zarządu Frisco.pl
  • Anna Podkowińska-Tretyn, Chief International Business Officer Everli
  • Michał Sacha, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych, Carrefour Polska

14:40 – 14:50 PRZERWA

14:50 – 15:10 Q-commerce

  • Carlos Silvan, General Manager Glovo

15:10 – 15:50 DEBATA: Łańcuch dostaw skoncentrowany na konsumencie

  • Marek Różycki, Managing Partner Last Mile Experts
  • Andrzej Bagiński, Country Launcher, ZITICITY
  • Bogdan Łukasik, Chairman & Group CEO, Modern-Expo
  • Marcin Turski, Dyrektor sprzedaży i obsługi klienta Fresh Logistics Polska

15:50 – 16:10 Umarły zakupy! Niech żyją dostawy. Rynek delivery w Polsce

  • Agata Polityło, General Manager, Wolt Polska

16:10 – 16:30 Hybrid shops. Sklep przyszłości jako lokalne fulfillment center

  • dr hab. Arkadiusz Kawa, dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania
  • Sebastian Kaczmarski, Central Fulfilment Operations Manager PL at IKEA Distribution Services

16.06.2021, DZIEŃ II, WIOSNA 2021

 

Sala Główna

09:30 – 09:40 Powitanie gości

09:40 – 10:40 DEBATA: Nowy konsument

  • Marc Le Bozec dyrektor zarządzający, E.Leclerc Polska
  • Szymon Piduch, Członek Rady Nadzorczej Anwim SA., sieć stacji Moya, Expert Rynku Detalicznego, ex Prezes Zarządu Dino Polska
  • Marcin Poniatowski, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu PSH Lewiatan
  • Anna Olewnik-Mikołajewska, CEO, Olewnik Grupa

10:40 – 11:00 Transformacja kluczowych formatów handlowych. Dlaczego wracają hard dyskonty?

  • Konrad Wacławik - Head of Retailer Services, NielsenIQ,
  • Małgorzata Cichecka, Intelligent Analytics Director, Poland, NielsenIQ

11:00 – 12:00 DEBATA: Big data in retail

  • Konrad Wacławik - Head of Retailer Services, NielsenIQ
  • Łukasz Juskowiak, Dyrektor Marketingu, Grupa Eurocash
  • Krzysztof Szultka , Dyrektor Marketingu, POLOmarket
  • Grzegorz Wazowicz - Dyrektor Usług Handlowych i Finansowych, Carrefour Polska
  • Sebastian Starzyński, Prezes TakeTask

12:00 – 12:20 Koszyk zakupowy

  • Michał Maksymiec, Retail Vertical Clients Director, GfK Polonia

12:20 – 12:40 PRZERWA

12:40 – 13:00 Quo vadis w biznesie - pierwsze wnioski po pandemii

  • Marek Sypek, Dyrektor Generalny, Członek Zarządu, Stock Polska Sp. z o.o.

13:00 – 13:20 Co zostanie z nami po covidowym tsunami – doświadczenia i wnioski z kryzysu

  • Rafał Wróblewski, dyrektor sprzedaży, Członek Zarządu, Nestle Polska S.A.

13:20 – 13:40 Czy picie może być przygodą?

  • Barbara Bisz – Dyrektor Biura Produktów Grupy w Krajowej Spółce Cukrowej S.A.
  • Monika Boczek – przedstawicielka Działu Marketingu w Krajowej Spółce Cukrowej S.A.

13:40 – 14:40 DEBATA: Firmy FMCG znalazły odpowiedź na pandemię i zmiany konsumenckie

  • Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu, LOTTE Wedel Sp. z o.o.
  • Marek Sypek, Dyrektor Generalny, Członek Zarządu, Stock Polska Sp. z o.o.
  • Rafał Wróblewski, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, Nestle Polska S.A.
  • Peter Knauer, Prezes Zarządu, Hochland Polska Sp. z o.o.
  • Marcin Półchłopek, merchant management director, Allegro

14:40 – 14:50 PRZERWA

14:50 – 15:30 DEBATA: Strategie rozwoju na nowe czasy

  • Ewelina Jarosińska, Wiceprezes Zarządu Kaufland Polska Markety
  • Marc Dherment dyrektor generany, ITM Polska
  • Paweł Cichoń, Dyrektor ds. innowacji IT, NADZISIAJ.COM
  • Kamil Janiszewski, Członek Zarządu, Chief Revenue Officer, Listonic
  • Robert Ogór, Prezes Zarządu, AMBRA SA

15:30 – 15:50 Trendy sprzedaży FMCG w sklepach małoformatowych do 300m2. Perspektywy dla rozwoju kanału

  • Marek Zachalski, analityk danych, CMR
15:50 – 16:10 Mobile – technologie, trendy i rola w nowoczesnym handlu
  • Sebastian Starzyński, Prezes TakeTask

Blok tematyczny: NOWE TECHNOLOGIE I PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWE

12:40 – 13:00 Algorytmy Data Science w zarządzaniu cenami i asortymentem w sklepach stacjonarnych

  • Marcin Dobek Co-founder, CEO, Shelfy

13:00 -13:20 Czy przyszłość faktycznie będzie roślinna?

  • Iga Czubak, CEO, Roślinny Qurczak
13:20 – 13:40 FoodnTech. Przyszłość to rośliny
  • Stan McGowan, Sales and Marketing Director, Foods Brothers


13:40 – 14:40 DEBATA: Technologie w handlu. Wygoda i bezpieczeństwo

  • Łukasz Olszewski, dyrektor działu Wsparcia Operacyjnego i Rozwoju, Stokrotka
  • Wojciech Jasiak, eCommerce and Customer Digital Manager, PepsiCo.
  • Michal Mierzejewski, VP Global Sales & Business Development Retail Robotics
  • Cezary Giza, CEO, Prezes Zarządu Innowacyjna Platforma Handlu, Grupa Eurocash
  • Jarosław Moc, Dyrektor Innowacji Data i Klient, Auchan Polska

14:40 – 15:00 PRZERWA

15:00 – 15:40 DEBATA: Płatności bezgotówkowe. Pandemia akceleratorem zmian

  • Magdalena Kubisa, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Polski Standard Płatności BLIK
  • Kamila Kaliszyk, Vice President, Business Development, Mastercard Europe, branch Poland
  • Łukasz Dwulit, ekspert e-commmerce, ex Aliexpress
  • Jakub Czerwiński, VP CEE Adyen
* Organizator zastrzega możliwość zmian w programie