RETAIL & FMCG CONGRESS 2021 – Poland & CEE – [Innovations, Inspirations, Insights] – SPRING EDITION

PROGRAM / WIOSNA 2021

DZIEŃ I, WIOSNA 2021

Sala Główna

SESJA INAUGURACYJNA

09.30 – 09:40 Powitanie gości

09:40 – 10:20 DEBATA: Agile Retail. Handel detaliczny w nowej rzeczywistości

10.20 – 10-40 Zdjęcie rodzinne. Polski konsument i rynek FMCG AD 2021

10:40 – 11:00 Scenariusze wyjścia z kryzysu. Pandemia zmieniła gospodarkę, handel i konsumenta

11.15 – 11.30 Nowa normalność, nowe formaty handlowe, nowe szanse

11.30 – 11.45 Escape from the Abyss. Pandemia zamknie na zawsze, czy otworzy galerie handlowe na nowo

11.45 – 12.30 DEBATA: Sklep w nowej rzeczywistości

 

12.30 – 12.40 PRZERWA

 

12.40 – 13.00 Biedronka – Osobiste wnioski z kryzysu

13:00 – 13:20 Żabka – Osobiste wnioski z kryzysu

13:20 – 13.40 Eurocash Dystrybucja / Serwis – Osobiste wnioski z kryzysu

13:40 – 14.00 Frisco.pl – Osobiste wnioski z kryzysu

14.00 – 14:40 DEBATA: Nowy konsument. Stary konsument

 

14.40 – 14.50 PRZERWA

 

14.50 – 15:30 DEBATA: Zero waste retail. Zrównoważony handel przyszłości

15.30 – 15:50 Hybrid shops. Sklep przyszłości jako lokalne fulfillment center

15.50 – 16:10 Cyfrowy ekosystem. Transformacja cyfrowa w handlu detalicznym

16:10 – 16:30 E-grocery. Czy firmy handlowe wykorzystały szansę?

16:30 – 16:50 Polski e-commerce. Amazon zmieni wszystko. Amazon nie zmieni nic.

16:50 – 17:10 Podatki i opłaty, czyli kondycja i perspektywy sektora detalicznego

17:10 – 18:00 DEBATA: Franczyza – pociąg przyspiesza, wiele sieci handlowych zostało na peronie

Sala tematyczna

ŁAŃCUCH DOSTAW I RYNEK E-COMMERCE

 

12.40 – 13.00 Zielony i cyfrowy łańcuch dostaw przyszłości

13:00 – 13:20 Łańcuch dostaw w sektorze detalicznym i hurtowym po koronatestach

13:20 – 13.40 Flota. E-grocery się zbroi

13:40 – 14.00 Czy e-commerce może być ekologiczny?

14.00 – 14:40 DEBATA: Masa krytyczna. Czy polski konsument zrezygnuje z dostaw do domu?

 

14.40 – 14.50 PRZERWA

 

14.50 – 15:30 DEBATA: Pandemia zmieniła rynek e-commerce / e-grocery

15.30 – 15:50 Umarły zakupy! Niech żyją dostawy. Rynek delivery w Polsce

15.50 – 16:10 Innowacje ostatniej mili

16:10 – 16:30 Czas maszyn. Automaty do odbioru i nadawania przesyłek zmieniają zasady gry

16:30 – 16:50 O+O czyli nowy standard w handlu detalicznym

16:50 – 17:10 Inteligentne opakowania

17:10 – 17:00 DEBATA: Łańcuch dostaw skoncentrowany na konsumencie


 

DZIEŃ II, WIOSNA 2021

 

RETAIL & FMCG CONGRESS 2021 – Poland & CEE 2021 – [Innovations, Inspirations, Insights] – SPRING EDITION

 

09.30 – 09:40 Powitanie gości

09:40 – 10:20 DEBATA: Co dalej z handlem spożywczym?  

10.20 – 10-40 Gateway to growth. Nowa rzeczywistość, nowe trendy, nowe możliwości

10:40 – 11:00 Pandemia modyfikuje „geny zakupowe” konsumentów

11.15 – 11.30 Lojalność w czasach zarazy

11.30 – 11.45 Koszyk zakupowy

11.45 – 12.30 DEBATA: Małe jest zwinne? Taktyka małych i średnich sieci handlowych w czasie kryzysu

 

12.30 – 12.40 PRZERWA

 

12.40 – 13.00 Unilever/ Maspex – Osobiste wnioski z kryzysu
13:00 – 13:20 Nestle/ Coca-Cola – Osobiste wnioski z kryzysu

13:20 – 13.40 Danone / Stock – Osobiste wnioski z kryzysu

13:40 – 14.00 Mago / Modernexpo – Osobiste wnioski z kryzysu

14.00 – 14:40 DEBATA: Firmy FMCG znalazły odpowiedź na pandemię i zmiany konsumenckie

 

14.40 – 14.50 PRZERWA

 

14.50 – 15:30 DEBATA: Strategie rozwoju w handlu detalicznym i hurtowym na nowe czasy

15.30 – 15:50 Social Retail. Budowanie społeczności wokół sklepów i handlu

15.50 – 16:10 Przyszłość i rola małego formatu w handlu detalicznym

16:10 – 16:30 Kluczowe trendy w sektorze FMCG AD 2021

16:30 – 16:50 Teoria ewolucji. Transformacja kluczowych formatów handlowych. Hard dyskonty na nowo

16:50 – 17:10 Rynek FMCG AD 2021. Wygrani i przegrani

17:10 – 17:00 DEBATA: Zmiana warty! Marki prywatne jak prawdziwe marki konsumenckie

Sala tematyczna

NOWE TECHNOLOGIE I PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWE

 

12.40 – 13.00 Mobilne – brama do nowego handlu
13:00 – 13:20 Personalizacja! Odpowiedź na każde pytanie?

13:20 – 13.40 AI w handlu detalicznym. Inteligentna półka. Inteligentny sklep. Inteligentna firma

13:40 – 14.00 IoT – internet rzeczy. Dom moją twierdzą, czyli jak trend smart home zmieni handel

14.00 – 14:40 DEBATA: Wygoda ponad wszystko. Płatności bezgotówkowe

 

14.40 – 14.50 PRZERWA

 

14.50 – 15:30 DEBATA: Technologia w służbie bezpieczeństwa klienta

15.30 – 15:50 Automatyzacja zakupów

15.50 – 16:10 Digital signage. Nowy poziom interakcji z konsumentami  [HL Display]

16:10 – 16:30 Scan & Go – przyszłość zakupów jest w smartfonie

16:30 – 16:50 Oko na klienta – kontrola przepływu klientów w sklepie

16:50 – 17:10 Handel w chmurze. Czas cyfrowej transformacji i szybkich innowacji

17:10 – 18:00 DEBATA: LOOP. Nowe technologie wspierają zielone zmiany w handlu i przemyśle

//]]>