Michał Maksymiec, Dyrektor ds. Współpracy z sieciami detalicznymi Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wiedzę zdobywał także w Karel de Grote-Hogechool w Antwerpii oraz Caledonian University w Glasgow. Ukończył Podyplomowe Studia Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej. Ma ponad 10 letnie doświadczenie w badaniach – głównie panelowych (consumer panels, retail audit,) branży FMCG. Od 2010 związany z GfK Polonia, gdzie jest odpowiedzialny za realizację projektów i doradztwo bazujące na badaniu Panelu Gospodarstw Domowych w połączeniu z innymi źródłami wiedzy. Współpracuje przede wszystkim z marketerami oraz specjalistami od shopper marketingu branży FMCG, a także z klientami z sektora handlu detalicznego. Obecnie kieruje zespołem odpowiedzialnym za sektor Retail FMCG.

Michał Maksymiec

Dyrektor ds. Współpracy z sieciami detalicznymi Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia