Konrad Wacławik, Head of Retailer Services Poland NielsenIQ

Z branżą FMCG związany od 9 lat. Doświadczenie w badaniach i analizie danych z rynku FMCG zdobywał pracując w Jeronimo Martins Polska, OMD Media, a od 7 lat związany z NielsenIQ. Przez cały czas spędzony w NielsenIQ zaangażowany we współpracę z sieciami detalicznymi, obecnie zarządza częścią firmy skupiającą się na wsparciu Klientów Detalistów w Polsce. Dzięki codziennemu kontaktowi z sieciami handlowymi od hipermarketów, przez dyskonty po stacje benzynowe posiada szeroką perspektywę polskiego rynku FMCG, pilnie przygląda się również trendom konsumenckim mającym wpływ na biznes detalistów. Jest absolwentem Ekonometrii i Informatyki na Uniwerystecie Warszawskim, prytwanie fan włoskiej piłki nożnej oraz kuchnii, kolekcjoner i koneser muzyki.

Konrad Wacławik

Head of Retailer Services Poland NielsenIQ