PLATINIUM PARTNER

GALA PARTNER

Nielsen jest globalną firmą, zajmującą się badaniem rynku oraz analizą danych, która dostarcza najbardziej kompletne i niezawodne dane dotyczące konsumentów i rynku na całym świecie. Łączymy własne dane Nielsena z danymi dostępnymi na rynku tak, aby dostarczać Klientom informacje o tym, co się dzieje w danej chwili, a także o tym, co się wydarzy w przyszłości i jak się z nią zmierzyć. Przez ostatnie 90 lat Nielsen dostarczał dane i analitykę opartą na naukowym rygorze i innowacjach, cały czas rozwijając nowe sposoby odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące rynku mediów, reklamy, handlu detalicznego i świata FMCG. Nielsen wchodzi w skład indeksu S&P 500 i jest obecny w ponad 100 krajach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% populacji Ziemi.
SILVER PARTNER

Od ponad 20 lat doradzamy firmom na polskim rynku w obszarach:
- budowania motywacji i lojalności wśród Partnerów biznesowych
- zaangażowania Pracowników.
Dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które wspierają naszych Klientów w realizacji postawionych celów biznesowych.
Sodexo Benefits and Rewards Services należy do grona najbardziej liczących się graczy na rynku produktów służących do motywacji w biznesie. Swoją wiedzę opieramy na doskonałej znajomości polskiego rynku, w tym specyfiki poszczególnych branży, oraz na doświadczeniach z istniejącej już od 50 lat międzynarodowej Grupy Sodexo.
Z oferty firmy w Polsce skorzystało już 43 tysiące Klientów, a nasze rozwiązania trafiły do ponad 3,5 miliona Użytkowników. Współpracujemy z firmami z wielu branż, w tym FMCG, finansowo-bankowej, motoryzacyjnej, budowlanej, transportowej, farmaceutycznej, telekomunikacyjnej oraz z agencjami reklamowymi.


STRATEGIC PARTNER

PROGRAMME PARTNER

W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów. Jesteśmy siecią firm działającą w 158 krajach. Zatrudniamy ponad 250 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada 8 biur regionalnych – w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Rzeszowie, oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i dwa Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. PwC w Polsce zatrudnia ponad 4700 osób. Dowiedz się więcej na www.pwc.pl
EXHIBITORS

Firma rozpoczęła działalność w roku 1986, swoim zasięgiem działania obejmuje przede wszystkim rynki Europy (oddziały w Hiszpanii, Francji, Danii, Niemczech i na Ukrainie). W Polsce zaistniała w 1995 roku i od tego czasu wypracowała sobie pozycję jednego z liderów rynku chłodniczego.
W 2006 rozpoczęto pod Wrocławiem produkcję urządzeń chłodniczych szybko stając się czołowym producent urządzeń chłodniczych w tym inwerterowych agregatów skraplających iCOOL, do zastosowań w obiektach handlowych, gastronomicznych oraz hotelach. Przez dziesięć lat zainstalowano ponad 7000 agregatów iCOOL w ponad 30 krajach, stając się wyznacznikiem standardu w obszarze chłodnictwa komercyjnego. Posiada najszerszą gamę kompaktowych agregatów inwerterowych w zakresie od 0,8kW – 29kW, do pracy z większością czynników chłodniczych oraz z ekologicznym gazem CO2.
Dział projektowy, produkcja oraz doradztwo techniczne znajdują się w Polsce – czas dostawy na urządzenia z magazynu 48h.
Wysoka jakość potwierdzona standardem TÜV oraz ISO PN-EN 9001:2009

Firma Nutrend jest wiodącym na rynku suplementów i odżywek dla sportowców producentem. Powstałą w 1993, a jej siedziba mieści się w Ołomuńcu w Republice Czeskiej. W chwili obecnej regularnie dostarcza swoje produkty do ponad 60 krajów na całym świecie. Jakość produktów i procesu ich wytwarzania pozytywnie ocenił Urząd Antydopingowy Republiki Czeskiej, z którym firma współpracuje od lat w propagowaniu filozofii „no doping”. Produkty ceni i od lat stosuje wielu czołowych sportowców z całego świata. W Polsce Nutrend ściśle współpracuje z największymi związkami i klubami sportowymi. Szeroka oferta, najwyższa jakość oraz aktywna postawa w propagowaniu sportu wolnego od dopingu to podstawy sukcesu. W Polsce produkty można zakupić w klubach fitness, sklepach z odżywkami i zdrową żywnością, sklepach rowerowych oraz w sklepach internetowych. Dostępne są też w sieciach – Intersport, Go Sport, 4faces, Calypso, Zdrofit, Piotr i Paweł oraz wybrane lokalizacje E.Leclerc, Kaufland, Lagardere, Lewiatan.

Propharma to polska firma założona w 2007 roku. Jest bezpośrednim dystrybutorem bogatych w methylglyoxal, certyfikowanych Miodów Manuka MGO™ z Nowej Zelandii. Oprócz dystrybucji, firma rozwija również swoje linie produktów pod marką Dr Gaja. Wśród bogatej oferty można wyróżnić naturalne soki wytwarzane z owoców z całego świata m.in. z noni, aloesu, żurawiny, granatu oraz unikalne Mikstury Olei DrGaja m.in. Travico, Hepa, Cardio. Skład mikstur stanowi połączenie kilku rodzajów olei z naturalnymi ekstraktami roślinnymi. Różnorodność mikstur pozwala na dostosowanie się do potrzeb klientów, co czyni je tak wyjątkowymi. Ponadto DrGaja oferuje również ProSuplementy - to szczególna linia produktów, która posiada wysokiej jakości suplementy diety dostępne w formie wygodnych saszetek, bez zbędnych dodatków, stworzone z myślą o osobach żyjących w biegu, będących w ciągłym ruchu i aktywności fizycznej. Wśród nich można wyróżnić: ProOdporność, ProUroda, ProOczyszczenie, ProTrawienie, ProMagnez, ProSkurcz oraz Witaminę C Pro.

Lloyd's Register (LRQA)
Lloyd's Register to międzynarodowy lider w sektorze Assurance, działający w branżach gdzie kluczowa jest pewność, że finalny produkt jest bezpieczny i zgodny z wymaganiami. W sektorach gdzie działamy ryzyko niegodności musi być zminimalizowane, ponieważ koszty utraty reputacji mogą długofalowo zaszkodzić całej organizacji, jej partnerom i oczywiście Klientom. Nasza historia rozpoczęła się w Londynie w roku 1760 a dziś działamy w ponad 75 krajach świadcząc usługi audytów, szkoleń, doradztwa, weryfikacji i akredytowanej certyfikacji. Zapewnienie kompleksowej zgodności w całym łańcuchu dostaw „od pola do stołu” to jeden z głównych obszarów naszej działalności i jedno z globalnych wyzwań XXI wieku. W Lloyd's Register dzięki działaniom PREWENCYJNYM pomagamy producentom i odbiorcom znaleźć optymalne kosztowo rozwiązania, które zabezpieczają przed stratami finansowymi i utratą reputacji związaną z reklamacjami, wycofaniami z rynku czy karami z stron instytucji państwowych w całym łańcuchu dostaw. Producentom pomagamy spełniać i przewyższać oczekiwania klientów, standardów, oczekiwań rynku i regulacji państwowych poprzez dedykowane programy wsparcia obejmujące firmę, jej oddziały i dostawców. Zapewniamy również akredytowane usługi certyfikacyjne systemów BRCGS, IFS, FSSC 22000, ISO 22000, HACCP, MSC oraz innych z systemów z grupy ISO. Odbiorców i dystrybutorów zapewniamy, że działają zgodnie z prawem i najlepszymi praktykami poprzez tworzenie i realizację programów audytowych i szkoleniowych w sklepach, oddziałach, centrach dystrybucyjnych jak i szczegółowo weryfikując obecnych i potencjalnych dostawców wg wymagań sektora, standardu lub wymagań własnych. Dowiedz się więcej o tym jak możemy pomóc w znalezieniu optymalnej drogi do zapewnienia zgodności i bezpieczeństwa. Działając nieprzerwanie od 1760 roku wiemy jak zapewnić naszym Klientom bezpieczeństwo i stabilność.
Lloyd's Register to międzynarodowy lider w sektorze Assurance, działający w branżach gdzie kluczowa jest pewność, że finalny produkt jest bezpieczny i zgodny z wymaganiami. W sektorach gdzie działamy ryzyko niegodności musi być zminimalizowane, ponieważ koszty utraty reputacji mogą długofalowo zaszkodzić całej organizacji, jej partnerom i oczywiście Klientom. Nasza historia rozpoczęła się w Londynie w roku 1760 a dziś działamy w ponad 75 krajach świadcząc usługi audytów, szkoleń, doradztwa, weryfikacji i akredytowanej certyfikacji. Zapewnienie kompleksowej zgodności w całym łańcuchu dostaw „od pola do stołu” to jeden z głównych obszarów naszej działalności i jedno z globalnych wyzwań XXI wieku. W Lloyd's Register dzięki działaniom PREWENCYJNYM pomagamy producentom i odbiorcom znaleźć optymalne kosztowo rozwiązania, które zabezpieczają przed stratami finansowymi i utratą reputacji związaną z reklamacjami, wycofaniami z rynku czy karami z stron instytucji państwowych w całym łańcuchu dostaw. Producentom pomagamy spełniać i przewyższać oczekiwania klientów, standardów, oczekiwań rynku i regulacji państwowych poprzez dedykowane programy wsparcia obejmujące firmę, jej oddziały i dostawców. Zapewniamy również akredytowane usługi certyfikacyjne systemów BRCGS, IFS, FSSC 22000, ISO 22000, HACCP, MSC oraz innych z systemów z grupy ISO. Odbiorców i dystrybutorów zapewniamy, że działają zgodnie z prawem i najlepszymi praktykami poprzez tworzenie i realizację programów audytowych i szkoleniowych w sklepach, oddziałach, centrach dystrybucyjnych jak i szczegółowo weryfikując obecnych i potencjalnych dostawców wg wymagań sektora, standardu lub wymagań własnych. Dowiedz się więcej o tym jak możemy pomóc w znalezieniu optymalnej drogi do zapewnienia zgodności i bezpieczeństwa. Działając nieprzerwanie od 1760 roku wiemy jak zapewnić naszym Klientom bezpieczeństwo i stabilność.

IFCO jest światowym liderem w dostarczaniu rozwiązań opakowaniowych wielkokrotnego użytku dla produktów świeżych, obsługującym klientów w ponad 50 krajach. IFCO operuje pulą ponad 290 milionów PPWU (Plastikowych Pojemników Wielokrotnego Użytku) na skalę światową, które używane są do ponad 1.3 miliarda transportów świeżych owoców i warzyw, mięsa, ryb, owoców morza, jaj, pieczywa oraz innych dóbr od producentów do sieci handlowych rocznie. Pojemniki IFCO zapewniają lepszą wydajność łańcucha dostaw produktów świeżych poprzez poprawę ochrony, jakości oraz świeżości dostarczanych dóbr oraz zmniejszanie kosztów, strat produktowych oraz negatywnego wpływu na środowisko w porównaniu do rozwiązań jednorazowych. IFCO należy do koncernu Brambles.


Polska firma, która łączy długoletnie doświadczenie oraz tradycję z nowoczesnym spojrzeniem na biznes. ROS-SWEET eksportuje suszone owoce, orzechy, ziarna i pestki do ponad 30 krajów w Europie. Firma współpracuje z 800 zadowolonymi klientami w Polsce i na całym świecie.


„Dobrowolscy” to polska i rodzinna firma, która cieszy się uznaniem Klientów i Konsumentów od 28 lat. Dobrowolscy” to doskonałe wędliny, jej filarem jest stałe dążenie do zapewnienia produktów najwyższej jakości, które nawiązują do smaku dawnych wędlin. Dewizą marki jest hasło „Łączymy smakiem pokolenia”.
„Dobrowolscy” to firma łącząca zalety producenta regionalnego z możliwościami produkcyjnymi i dystrybucyjnymi na ogólnopolską skalę, to ponad 600 pracowników, to produkcja na poziomie 1500 ton wędlin miesięcznie, to najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa m.in. BRC; IFS.
Bogata i kompleksowa oferta obejmuje m.in. wędzonki, szynki, pieczenie, czy pasztety. Tradycyjnie Wędzone i Bracia Dobrowolscy to wiodące marki Premium firmy. Wędliny te swój doskonały smak zawdzięczają, marynowaniu w zalewie oraz tradycyjnemu wędzeniu w prawdziwej komorze wędzarniczej, dokładnie tak, jak robili to nasi dziadkowie.
Marka Tradycyjnie Wędzone to dowód, że firma „Dobrowolscy” potrafi połączyć zalety producenta regionalnego z ogólnopolskimi możliwościami produkcyjnymi i dystrybucyjnymi.

Firma Ajona Polska jest od 25 lat jest jedynym oficjalnym przedstawicielem niemieckiej, rodzinnej firmy Dr. Liebe, istniejącej od 1866 roku, czyli 153 lata. Jej najbardziej znana marka Ajona Stomaticum to koncentrat pasty do zębów, który jest produkowany od 67 lat w niezmienionej recepturze. Mamy ugruntowaną pozycję na rynku farmaceutycznym – nasz koncentrat można znaleźć w każdej aptece w Polsce


Gluten Free Solutions Poland to polski producent żywności bezglutenowej i właściciel marki Incola. Incola jest obecna na rynku od 2011 r., a jej portfolio stanowią wysokiej jakości produkty specjalistyczne i prozdrowotne. W 2018 roku marka stała się niekwestionowanym liderem smaku, co potwierdza przyznana przez konsumentów nagroda za zajęcie I miejsca w konkursie na najsmaczniejsze pieczywo bezglutenowe. W portfolio znajduje się ponad 50 produktów bezglutenowych oraz wegańskich, z 8 kategorii: pieczywo, ciasta, gotowe mieszanki, makarony, mąki, płatki, musli oraz przekąski. Produkty są sprzedawane w 27 krajach na całym świecie.



Firma EURUS Sp. z o. o. jest nowoczesną firmą dystrybucyjną ze 100% polskim kapitałem. W ciągu zaledwie kilku lat EURUS przebył niezwykle dynamiczną drogę rozwoju, stając się wiodącym polskim dystrybutorem kosmetyków. Silny wzrost pozycji rynkowej firmy jest efektem uważnej obserwacji trendów konsumenckich i szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby klientów. Firma wyspecjalizowała się w wyszukiwaniu na całym świecie innowacyjnych producentów kosmetyków, liderów w swoich kategoriach i dostarczaniu ich polskim konsumentom.
Eurus działa globalnie: produkty oferowane przez firmę pochodzą zarówno z Europy (Łotwa, Estonia, Rosja, Wielka Brytania, Hiszpania, Niemcy, Grecja, Chorwacja) jak i innych kontynentów (Turcja, Chiny, Kanada, Stany Zjednoczone, Korea Południowa). Na polskim rynku Eurus z sukcesem zajmuje się budowaniem świadomości dystrybuowanych przez siebie marek, intensywnie wspierając je aktywnościami marketingowymi.
Misją firmy jest dostarczanie polskim konsumentom najwyższej jakości, innowacyjnych kosmetyków, w tym szerokiej oferty produktów naturalnych.

Avery Dennison

Mixit jest producentem kraftowych mieszanek musli, kasz, liofilizowanych owoców, bakalii i zdrowych batoników daktylowych. W ofercie mamy produkty bez glutenu, bez dodatkowego cukru, bez laktozy i odpowiednie dla wegan. Co najważniejsze, oferujemy możliwość skomponowania własnej mieszanki musli i kasz - do wyboru spośród 90 najwyższej jakości składników. Stawiamy przede wszystkim na jakość naszych produktów. Wszystko to bez oleju palmowego i innych niepotrzebnych ulepszaczy. Mix.it, czyli namiksuj to sam!



Natura Cold Press - największy w Polsce producent soków wyciskanych na zimno z dostawą do domu.
W ofercie posiadamy sprzedawane w kanale e-commerce soki COLD PRESS, skomponowane w tzw. diety sokowe, dostarczane do klientów w całej Polsce.
Natura Cold Press to również pionierska technologia HPP i niepasteryzowane soki SŁOŃCE o terminie ważności 45 dni skierowane do konsumenta w kanale nowoczesnym, tradycyjnym oraz HORECA.. Naszą organizację cechują takie wartości jak:
• ODPOWIEDZIALNOŚĆ względem naszych pracowników, klientów i środowiska
• UCZCIWOŚĆ wyrażająca się także w uczciwości produktu; sprzedajemy zdrowe, niepasteryzowane, naturalne soki owocowo-warzywne, bez dodatku cukrów i jakichkolwiek konserwantów
• NIESZABLONOWOŚĆ w działaniu; korzystamy z innowacyjnych i nieoczywistych narzędzi w marketingu i sprzedaży





