DANE FRANCZYZODAWCY

NAZWA SIECIIntermarché
CENTRALAul. Św. Mikołaja 5, Swadzim 62-080 Tarnowo Podgórne
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA FRANCZYZĘBartłomiej Tarłowski email: bartlomiej.tarlowski@muszkieterowie.com tel. 519 317 285
LICZBA SKLEPÓW198
ŚREDNIA POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY SKLEPU1200 mkw.
ASORTYMENT25 000 SKU
marka własna1700
MAGAZYN CENTRALNYSwadzim, Mysłowice
ROK POWSTANIA SIECI1997
ZASIĘG TERYTORIALNYOgólnopolski

Wymagania wobec kandydata na franczyzobiorcę

  • Gotowość do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa.
  • Wiek min. 25 lat.
  • Wkład finansowy w wysokości minimum 400 tys. zł.
  • Ukończenie kilkumiesięcznego szkolenia teoretyczno-praktycznego.
  • Gotowość do ewentualnej zmiany miejsca zamieszkania.
  • Akceptacja umowy gwarantującej franczyzobiorcy 10-letnią współpracę z możliwością jej przedłużenia.

CO SIEĆ OFERUJE swoim PARTNEROM

  • Dostęp do nowoczesnej centrali zakupowej
  • Regularne dostawy produktów w ramach centralnie zarządzanego łańcucha dostaw
  • Wsparcie prawne i techniczne przy przejęciu lub otwarciu sklepu oraz w trakcie jego funkcjonowania
  • Pogłębianie kompetencji w ramach pakietu szkoleń
  • Ogólnopolskie akcje handlowe
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych: aplikacja mobilna,
    usługi e-commerce Intermarché Drive
  • Możliwość rozwoju sklepu o stację benzynową i myjnię samochodową

O czym decyduje franczyzobiorca?

Intermarché jako jedna z nielicznych sieci umożliwia franczyzobiorcom rozwój w strukturze firmy oraz  współdecydowanie o strategicznych kwestiach. Zarząd sieci złożony jest z właścicieli sklepów. Franczyzobiorcy sprawują nadzór nad wszystkimi strukturami centralnymi.

NOWA FORMUŁA WSPÓŁPRACY DLA WŁAŚCICIELI SKLEPÓW

Sieć Intermarché kieruje ofertę współpracy do właścicieli sklepów spożywczych proponując 3 modele współpracy

ZAKUPY – to najprostsza formuła współpracy skoncentrowana na usprawnieniu logistyki. Umożliwia realizację dostaw bezpośrednio do sklepów lub magazynu centralnego, jeśli taki funkcjonuje.

PARTNERSTWO – formuła zakłada podpisanie umowy przy pozostawieniu własnego oznaczenia sklepu. Partner wiąże się z siecią Intermarché jedynie przez target zakupowy np. dokonując miesięcznie zakupów z magazynu sieci na określoną kwotę. Dzięki temu zachowuje znaczną swobodę w wyborze dostawców. Partner otrzymuje oznaczenie „Sklep partnerski Intermarché”. 

PRZYŁĄCZENIA POD WSPÓLNY ZNAK – najbardziej zaawansowana formuła współpracy. Wszystkie działania, jakie sieć realizuje w stosunku do obecnych właścicieli sklepów, kierowane są również do sklepów przyłączonych pod znak. Różnica polega na braku powiązania kapitałowego z siecią Intermarché.

więcej informacji na stronie: https://muszkieterowie.pl/franczyza/

Jak przystąpić do sieci?

Bartłomiej Tarłowski, Kierownik Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów