Adrian Mochocki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Grupa Eurocash

Od 20 lat związany z rynkiem FMCG. Początki kariery w niemieckiej centrali Coca-Cola w dziale marketingu, wyróżniony za najlepszą kampanię multikanałową na rynku niemieckim. Następnie rozwijał marki Actimel i Fantasia oraz odpowiadał za innowacje w Europie Środkowej i Krajach Bałtyckich w Danone. Pracując w konsultingu dla Roland Berger Strategy Consultants doradzał firmom handlowym i producentom FMCG w Polsce i w Niemczech. Przez cztery lata w roli Head of Partner Acquisition pozyskiwał i rozwijał grupę kluczowych partnerów programu lojalnościowego PAYBACK w Polsce. Od siedmiu lat w Grupie Eurocash jako Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i CRM w Delikatesach Centrum odpowiedzialny za ogół aktywności wspierających markę i sprzedaż. Wprowadził i rozwija program lojalnościowy Delikarta – aktualnie z blisko 2,5 mln zarejestrowanych klientów oraz jest odpowiedzialny za projekty cyfrowe jak aplikacja mobilna Delikatesy Centrum czy platforma sprzedaży click&collect. W latach 2019-2020 lider projektu integracji sieci Delikatesy Centrum, Eko i Mila.

Adrian Mochocki

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Grupa Eurocash