PRELEGENCI

 

Adam Abramowicz


Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Adam Adamczyk


Customer Solution Manager
SAP

Marcin Augustyniak


Client Director of Data Tank
Selectivv
Odpowiada za rozwój produktów z obszaru badań i analiz oraz rozwój sprzedaży. Z wykształcenia socjolog. Z branżą badawczą i marketingową związany od 2000 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi. Przed dołączeniem do Selectivv pracował m. in. w MANDS Badania Rynku i Opinii, gdzie odpowiadał za planowanie oraz realizację badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem branży handlowej. Do jego zainteresowań badawczych należą zagadnienia związane z wnioskowaniem przy wykorzystaniu różnych źródeł informacji oraz rozwój analiz na podstawie danych behawioralnych.

Dariusz Balcerzak


CEE Channel Services Sales Lead
HP Inc Polska

Katarzyna Barańska


Radca Prawny
PwC
Katarzyna jest radcą prawnym, doktorem nauk prawnych, od ponad 11 lat zajmuje się doradztwem prawnym dla biznesu. Specjalizuje się w m.in. prawie ochrony środowiska, przygotowując liczne analizy środowiskowe oraz prowadząc postępowania sądowe i administracyjne na rzecz jej klientów. W PwC zajmuje się doradztwem prawnym m.in. w zakresie regulacji odpadowych, w tym w zakresie recyklingu, pozwoleń środowiskowych na prowadzenie działalności, a także analizą prawnych aspektów implementacji do polskiego porządku prawnego tzw. pakietu odpadowego i dyrektywy plastikowej. Katarzyna doradza również w zakresie prawa nieruchomości oraz w projektach infrastrukturalnych, w tym m.in.: producentom, dystrybutorom, a także podmiotom z branży retail.

Magdalena Bednarz


Product Line Business Manager
Edenred Polska
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych. Specjalizuje się w badaniu trendów, strategii i insightów wpływających na wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności. W Edenred Polska odpowiada za rozwój linii biznesowej Incentive&Rewards. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na Wydziale Zarządzanie i Marketing w Warszawie.

Andrzej Bekierski


Bussines Development Manager
Grupa Raben
W Rabenie pracuje 10 lat. Przez pierwsze cztery był zaangażowany w otwarcie nowego oddziału w Opolu. Był tam odpowiedzialny za stworzenie struktur biurowych, sprzedażowych oraz części transportowo-magazynowej oraz pozyskaniem nowych partnerów. Później pracował w oddziale w Gliwicach, gdzie kierował działem sprzedaży. Później zajmował stanowisko Key Account Managera w dystrybucji międzynarodowej. Obecnie od dwóch lat w Centrali Raben Logistics Polska odpowiada za rozwój logistyki kontraktowej.

Grzegorz Bielecki


Prezes Zarządu
Frisco.pl

Jan Krzysztof Bielecki


Przewodniczący Rady Partnerów w EY Polska, były Premier, były Dyrektor Wykonawczy w Europejskim Banku Odbudowy i Rozwoju
Jan Krzysztof Bielecki działa na polskiej i międzynarodowej scenie politycznej i gospodarczej od ponad dwóch dekad. Pełnił funkcję Premiera RP, Ministra Integracji Europejskiej i Dyrektora Wykonawczego w Europejskim Banku Odbudowy i Rozwoju (EBOR) w Londynie. Był także przez siedem lat Prezesem i Dyrektorem Generalnym Pekao Bank S.A., a w latach 2010-2014 pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Gospodarczej przy premierze RP.

Piotr Bieliński


Prezes Zarządu
Atlanta
Piotr Bieliński jest absolwentem Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, na której ukończył studia z zakresu Finansów i Bankowości o specjalizacji Finanse w Handlu Międzynarodowym. Przez większość swojej zawodowej kariery związany jest ze spółką Atlanta Poland S.A., w której pełni obecnie funkcje prezesa zarządu oraz dyrektora eksportu.

Magdalena Bigaj


Dyrektor Handlowy
Drogerie Natura
Manager z 16-letnim doświadczeniem w handlu. W trakcie swojej kariery zajmowała się budowaniem strategii i zarządzaniem w takich firmach jak Natura, Grupa Allegro, Douglas, empik.com oraz smyk.com.

Sylwia Bilska


General Manager
Edenred Polska

Joanna Bohdanowicz


Dyrektor Sprzedaży
P&G

Bartosz Bolecki


Starszy Analityk Handlu Detalicznego
PMR
Specjalizuje się w tworzeniu analiz dotyczących rynku handlu detalicznego w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Od ponad pięciu lat jest odpowiedzialny za opracowywanie raportów PMR w zakresie m.in. rynków spożywczego, e-commerce czy DIY. Współpracował z czołowymi firmami polskiego rynku detalicznego przy tworzeniu dopasowanych do ich potrzeb projektów. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Dominik Branny


Prezes Zarządu
Makro Cash and Carry Polska
Do Makro Cash and Carry Polska dołączył w marcu 2012 roku jako dyrektor HR. W październiku 2014 roku objął funkcję dyrektora operacyjnego. Wcześniej pracował jako dyrektor HR w branży FMCG.

Jarosław Brudnicki


Dyrektor Zakupów
Polomarket
W branży handlowej od 24 lat, od 2010 roku związany z siecią Polomarket, gdzie sprawował funkcje dyrektora projektu, dyrektora technicznego, dyrektora zakupów ds. marki własnej oraz członka zarządu. Wcześniej przez 15 lat pracował dla Jeronimo Martins. Absolwent kierunku pedagogika pracy w Wyższej Szkole im. Pawła Włodkowica w Płocku.

Zygmunt Chajzer


kreator nowej marki środków dezynfekująco-piorących, dziennikarz radiowy i telewizyjny

Sławomir Chłoń


CEO
Organic Farma Zdrowia

Jerzy Cichostępski


Supply Chain and Food Service Delivery Operations Director
Makro Cash and Carry Poland

Mariusz Cichy


Sales Manager Linii Biznesowej Incentive and Rewards
Edenred Polska
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży oraz w doradztwie i obsłudze klientów korporacyjnych. Do zespołu Edenred Polska dołączył w 2011 roku. Odpowiada za procesy sprzedażowe w zakresie budowania motywacji w biznesie. Ma wiele sukcesów we współpracy z firmami z różnych branż, którym pomaga w podniesieniu wydajności sprzedaży i tworzeniu efektywnych relacji biznesowych z klientami. Absolwent Podyplomowych Studiów Zarządzania dla Menedżerów Sprzedaży na Uniwersytecie Warszawskim.

Marcin Cyganiak


Commercial Director
Nielsen

Michał Czechowski


Dyrektor Zarządzający
SwipBox Polska

Remigiusz Czernecki


Wiceprezes, Dyrektor Handlowy
GK Specjał

Marcin Dąbrowski


Chief Executive Officer
Surge Cloud

Igor Didok


Partner
SQUARES
Ma 18 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu marketingiem. Pracował jako szef marketingu w Sportmaster i Chata Puzata. Zarządzał rebrandingiem DTS Ukraina, opracował i wdrożył program lojalnościowy Watsons Club. W latach 2015-2016 był szefem agencji brandingowej FEDORIV. Od 2017 roku jest szefem działu marketingu Grupy Modern-Expo, która jest wiodącym producentem i dostawcą kompletnych rozwiązań do sklepów detalicznych w Europie Środkowej i Wschodniej. Jest również partnerem w SQUARES, firmie odpowiedzialnej za tworzenie i wdrażanie koncepcji projektowania nowych konceptów i rozwiązań w sklepach detalicznych. Jego podstawowe kompetencje obejmują audyt detaliczny, projektowanie, zarządzanie.

Jarosław Frontczak


Dyrektor Działów Handlu Detalicznego, Budowlanego i Ekonometrii
PMR

Andrzej Gantner


Dyrektor Generalny
Polska Federacja Producentów Żywności (PFPŻ)

Marek Garus


Senior Menedżer ds. e-commerce Food
Carrefour Polska

Mateusz Gordon


Digital Transformation Director
PwC

Ronny Gottschlich


Członek Rady Nadzorczej Studenac Retail, ex CEO Lidl UK, CEO & twórca firmy doradczej Heunadel Retail Advisory Ronny Gottschlich & Associates
Od 2003 roku pracował w oddziale sieci Lidl w Wielkiej Brytanii. Najpierw zajmował stanowisko dyrektora regionalnego, a od jesieni 2010 roku jako CEO Lidl UK. Brytyjskim oddziałem dyskontu kierował do 2016 roku. W tym czasie udało mu zmienić postrzeganie dyskontera i stworzyć nowoczesny koncept sklepów. W 2017 roku założył Heunadel Retail Advisory, platformę, która pomaga detalistom poprawić wydajność swoich sklepów, a także dostosować je do potrzeb klientów. Jest także członkiem Rady Nadzorczej chorwackiej sieci sklepów Studanec Retail.

Michał Górski


CEO
Schwitzke Górski
Absolwent wydziału Architektury i Urbanistyki na Politechnice Krakowskiej i kierunku MBA na Polish Open University w Krakowie. Od 2003 roku pracuje w zawodzie architekta, od 2006 r. związany jest z grupą Schwitzke GmbH, tworząc jej polską filię z siedzibą w Krakowie. Jako dyrektor zarządzający wraz z zespołem kreuje nowe standardy punktów sprzedaży, placówek handlowych i usługowych na polskim i europejskim rynku. Główni klienci grupy Schwitzke Górski to marki sektora modowego. Firma realizuje również projekty w branży gastronomicznej i biurach.

Ana Iorga


Founder Director & Chief Neuroscientist
Buyer Brain
Ekspert w dziedzinie neuronauki. Jest lekarzem medycyny, posiada doktorat z neuronauki konsumenckiej Akademii Ekonomicznej w Bukareszcie, a także podwójny tytuł MBA na University of Ottawa & Bucharest School of Management. Specjalistka od komunikacji i budowania marki, doświadczenie zdobywała w takich branżach jak handel detaliczny, finanse czy motoryzacja. Członek zespołu doradców Neuromarketing Science and Business Association. Założycielka Buyer Brain, firmy zajmującej się badaniem i zwiększaniem zaangażowania konsumentów. Autorka książek i publikacji naukowych z zakresu neruomarketingu.

Honorata Jarocka


Senior Food and Drink Analyst
Mintel
Do firmy Mintel dołączyła w 2013 roku. Jej głównym obszarem zainteresowań są trendy związane ze zdrowym stylem życia oraz inspirujące innowacje produktowe. Honorata jest członkiem PTBRiO – Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, a także częstym prelegentem na konferencjach branżowych.

Ryszard Jaśkowski


Prezes Zarządu
KZRSS Społem

Renata Juszkiewicz


Prezes Zarządu
POHiD

Tomasz Kaczyński


Partner
kancelaria DZP
Tomasz Kaczyński, Partner, szef Zespołu Prawa Żywnościowego, kancelaria Domański Zakrzewki Palinka Specjalizuje się w zakresie prawa żywnościowego, w szczególności regulacji dotyczących FSMP oraz suplementów diety. Jego doświadczenie obejmuje również doradztwo z zakresu regulacji rynku paszowego oraz żywności genetycznie modyfikowanej, a także udział w postępowaniach kontrolnych na rynku rolno-spożywczym. Doradza ponad 40 przedsiębiorcom funkcjonującym na rynku farmaceutycznym oraz kosmetycznym, w tym producentom, dystrybutorom i sieciom aptek. Doradza w zakresie kształtowania polityki dystrybucyjnej, przeciwdziałania porozumieniom antykonkurencyjnym i nadużywaniu pozycji dominującej, prawa ochrony konsumentów, a także zwalczania nieuczciwej konkurencji

Dorota Kałowska


Partner & Strategy Consultant Cobalt Spark, Ekspert Polskiej Izby Handlu
Od wielu lat pracuje z klientami m.in. z Polski, Niemiec i Rosji w zakresie przygotowywania strategii marki oraz projektowania opakowań. Współpracuje także bezpośrednio z sieciami handlowymi pomagając w rozwoju marek własnych. Prowadzi liczne szkolenia i prelekcje na konferencjach z zakresu efektywnego wykorzystania opakowań w marketingu, projektowania i wdrażania strategii marki. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie Vistula oraz w Europejskiej Akademii Sztuk.

Dominik Karbowski


Wiceprezes i Współzałożyciel
Selectivv
Wiceprezes i współzałożyciel firmy Selectivv specjalizującej się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych wykorzystywanych w mobile marketingu i projektach badawczych. Karierę zaczynał w branży telekomunikacyjnej, gdzie specjalizował się w zakresie sprzedaży rozwiązań IT/telecom dla czołowych firm w Polsce i za granicą. Ma doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych w zakresie analityki w IT, w tym analizy strukturalnej danych w krajach Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu, Ameryki Północnej i Południowej. Doświadczenie menedżerskie zdobywał w firmach energetycznych, konsultingowych i technologicznych, m.in. jako szef działu technologii w izraelskiej firmie Nation-E, zajmującej się cyberbezpieczeństwem infrastruktury krytycznej.

Karolina Karolczak


Partnership & Procurement Director
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Od początku kariery związana z branżą FMCG oraz handlem detalicznym na rynku polskim i europejskim. Pracowała dla firm: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova i Maspex, odpowiadając m.in. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży oraz współtworzenie strategii. W Sodexo Benefits and Rewards Services Polska odpowiada za współpracę z partnerami, wśród których są sieci handlowe oraz za zakupy.

Sergey Karpyuk


Co-founder and Commercial Director
MINT Innovations

dr hab. Arkadiusz Kawa


Profesor
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Pracownik Katedry Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Partner w Last Mile Experts, zewnętrzny ekspert w GS1 i ekspert naukowy w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju oraz Wielkopolskim Przedsiębiorstwie Inżynierii Przemysłowej z 17-letnim doświadczeń w logistyce i 15-letnim branży w e-commerce. Autor 3 książek i prawie 300 publikacji popularyzatorskich i naukowych. Kierownik studiów podyplomowych „e-Commerce” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Realizował ponad 60 projektów dla takich organizacji i firm, jak: Poczta Polska, Volkswagen, GS1, DHL, UPS, DPD, Deloitte, A.T. Kearney, KPMG, CMT Advisory, SMART Project, Merlin.pl, Digital24.pl, Landmark, Pepco, SGB-Bank, Kompania Piwowarska, Colian, PKS Poznań, Stomil, Autostrada Wielkopolska, NaviExpert, CEG, KPS, Sheepla, Horizon-Automation, Urząd Miasta Poznania, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Aktualnie jest kierownikiem grantu „Kreowanie sieci wartości w handlu elektronicznym w ujęciu logistyczno-marketingowym” finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki, pełni również rolę konsultanta w międzynarodowym projekcie badawczym „Digital Economy, Innovation, and East Asia’s Competitiveness in GVCs” prowadzonym przez Economic Research Institute for ASEAN and East Asia (ERIA) w Indonezji oraz w międzynarodowym projekcie „Labour in East Asia”.

Dariusz Kierski


Dyrektor Logistyki
Grupa Muszkieterów
Absolwent Instytutu Transportu Politechniki Warszawskiej. Od 27 lat związany z logistyką. Od 1997 roku zajmuje stanowiska menedżerskie w międzynarodowych firmach logistycznych. Z Grupą Muszkieterów związany jest od 2007 roku, początkowo we Francji, a następnie jako Dyrektor Logistyki w Polsce. Bezpośrednio odpowiedzialny i zarządzający krajowym systemem logistycznym do szyldów Intermarche i Bricomarche. Od 2008 roku ekspert i uczestnik kilkunastu krajowych konferencji z dziedziny logistyki i handlu.

Piotr Kondraciuk


Prezes Zarządu
Polski Koszyk

Andrzej Kraszewski

Prezes Zarządu
REN
Związany z rynkiem FMCG od ponad 20 lat. W tym czasie zasiadał w zarządach i radach nadzorczych wielu spółek handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Pracował jako CFO, CEO i członek zarządów m.in. takich spółek jak Farm Frites Aviko, Kamis S.A., Żabka czy Grupa Iglotex, gdzie brał udział w kilkunastu złożonych projektach dotyczących m.in. opracowania i wdrożenia strategii, przejęć, połączeń, oraz restrukturyzacji i optymalizacji. Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu spółki Ren Sp. z o.o., wiodącego ogólnokrajowego dystrybutora żywności świeżej i mrożonej. Ukończył Uniwersytet Gdański (Wydział Ekonomiczny), Akademię Leona Koźmińskiego (Executive MBA) i studia podyplomowe SHG i EY Academy of Business (International Finance).

Piotr Kraśnicki


Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży
Modern Expo

Michał Kruk


Dyrektor Sprzedaży
Dan Cake Polonia
Doświadczony manager w branży FMCG (sprawował funkcję prezesa zarządu w spółkach z branży spożywczej o zasięgu europejskim), ma bogate doświadczenie w obszarze kompleksowego zarządzania średnimi i dużymi przedsiębiorstwami (m.in. Diamant Nahrungsmittel GesmbH) w obszarze działalności operacyjnej, finansów, rozwoju sprzedaży i marketingu oraz rozwoju produktu. Obecnie odpowiedzialny za sprzedaż w spółce Dan Cake Polonia będącej częścią międzynarodowej grupy o czołowej pozycji w kategorii pakowanych wyrobów piekarniczych i cukierniczych w Europie.

Tomasz Krupski


Kierownik Kategorii Zdrowa Żywność
Merkury

Wojciech Kruszewski


Prezes Zarządu
Lewiatan Holding

Katarzyna Krzywicka-Zdunek


Business Unit Director
IQS

Marcin Langowski


Managing Director Dealz CEE, Board Member Pepco Poland

Marek Lipka


Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy Carrefour Polska
Marek Lipka, ma niemal 20 lat doświadczenia w branży retail. W Carrefour Polska pracuje od 2001 roku. Początkowo związany z formatem supermarketów, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego ds. Supermarketów. Pracował również na stanowisku Dyrektora Regionalnego ds. Multiformatu, zdobywając doświadczenie w zarządzaniu hipermarketami i supermarketami Carrefour. Odpowiadał również za rozwój formatu convenience oraz oferty franczyzowej Carrefour. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.

David Lloyd


General Manager UK, NL, Nordics
Alibaba